czwartek, 28 listopada 2013

Marchewkowo.Cynamonowo.

Wiem, że baaardzo dawno nic nie było, ale listopad jest pracowityyy :)

Dzisiaj już odrobinę świąteczny post!

W tym roku miałam robić tradycyjny staropolski piernik, ale znalazłam świetny przepis na babeczki marchewkowe. Są pyszne i będą idealnie pasowały do świątecznych smaków. Trochę nietypowy wybór, ale za takimi przepadam :) Dzisiaj była próba generalna. Wyszły delikatne, wilgotne, cynamonowe, niezbyt słodkie. Mniam!

Przepis wzięłam z makecookingeasier.pl, ale nie dodałam kardamonu i zrobiłam podwójną porcję, z której wyszły 24 babeczki.

Polecam!
by Kasia :)
220 g mąki 120 g cukru 2 duże jajka 170 ml oleju słonecznikowego 1 łyżeczka proszku do pieczenia 2 średnie marchewki szczypta soli starta skórka z 1 cytryny 1 łyżeczka mielonego cynamonu

trochę posiekanej suszonej żurawiny

Rozgrzewamy piekarnik do180 stopni i pieczemy około 25 minut.


Polewę robimy z serka naturalnego, startej skórki cytryny i cukru pudru lub rozpuszczonej białej czekolady.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz